Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta przez 14 dni od otrzymania od nas przesyłki z zamówionym produktem masz prawo odstąpić od umowy zakupu.
W tym celu w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki z zamówionym produktem powinieneś przesłać do nas oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
Od chwili otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz 14 dni na wysłanie produktu do nas na adres (liczy się data nadania przesyłki przez Ciebie na poczcie, w paczkomacie lub u kuriera):
Adres do zwrotu
Was® & Colinea®
ul. mjr. Ludwika Idzikowskiego 42b
87-100 Toruń
Koszt odesłania produktów do nas w całości ponosisz Ty (tzn. opłaty za przesyłkę pocztową, kurierską lub paczkomat).
Najpóźniej po 14 dniach od otrzymania od Ciebie przesyłki ze zwracanym produktem (lub po otrzymaniu wiarygodnego dowodu nadania takiej przesyłki do nas) dokonujemy zwrotu wpłaty, jakiej dokonałeś kupując produkt w naszym sklepie.
Zwrotowi podlega w całości kwota, jaką wpłaciłeś za produkt oraz kwota kosztów dostawy jakie poniosłeś. Jeśli wybrałeś inny niż najtańszy oferowany (w chwili zawarcia umowy) przez nas sposób dostawy danego produktu wówczas za wysyłkę zwrócimy Ci równowartość najtańszej dostępnej formy dostawy.
Prosimy także, abyś wraz ze zwracanym produktem zwrócił do nas paragon (lub fakturę VAT), jaki otrzymałeś.
Uwaga! Pamiętaj, że ponosisz całkowitą odpowiedzialność za ewentualne zmniejszenie wartości zwracanego produktu będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru produktu, jego cech i funkcji. W przypadku zmniejszenia wartości zwracanego produktu kwota jaką Ci zwrócimy zostanie zmniejszona proporcjonalnie do zmniejszenia wartości zwracanego produktu.
Prawo do odstąpienia od umowy może zostać ograniczone ze względów higienicznych oraz ochronę zdrowia w przypadku produktów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, a które to opakowanie zostało naruszone przez klienta.
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta prawo do zwrotu przysługuje tylko konsumentom, którzy nabywają produkt do użytku osobistego i nie wykorzystują go w prowadzonej działalności gospodarczej lub w celach zawodowych.
Dodatkowe informacje
- Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem.
- Jeżeli otrzymałeś od nas gratis to w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas.
- Otrzymałeś od nas rabat na kolejną sztukę? – w przypadku zwrotu towaru pomniejszymy zwrot wpłaty o wartość udzielonego rabatu.
- Podczas zakupu zestawu otrzymałeś rabat na kolejny produkt lub produkty? – w przypadku zwrotu jednego produktu z zestawu, otrzymasz zwrot pieniędzy za tańszy produkt.
Płatności
Oferujemy szybkie przelewy elektroniczne PayU https://poland.payu.com/ oraz możliwość wysłania przesyłki za pobraniem.
PayU umożliwiający szybkie dokonanie płatności za zakupy. Informacja o transakcji jest w czasie rzeczywistym co umożliwia szybką realizację zamówienia przez obsługę sklepu (zwykle nie przekracza 10 minut – w dni wolne może dochodzić nawet do 12h). Dzięki płatnościom PayU możesz dokonać płatności ze swojego konta bankowego lub zapłacić kartą płatniczą.
Jeżeli wybrałeś w koszyku PayU, to
- zostaniesz automatycznie przekierowany na dedykowaną stronę płatności,
- po dokonaniu opłaty system wróci do sklepu,
- otrzymasz stosowane powiadomienie.
W przypadku błędu podczas płatności lub z jakiegoś powodu niemożności opłaty w ostatnim kroku w koszyku:
- LINK DO OPŁATY znajduje się na Twoim koncie w sklepie przy odpowiednim zamówieniu,
- jeżeli kupowałeś jako gość możesz założyć konto podając ten sam adres co przy zakupie jako gość i na Twoim koncie pojawi się zamówienia z linkiem do opłaty.
Zawsze możesz się z nami skontaktować a wyjaśnimy jak najszybciej zaistniałą sytuację.